Meestal leggen we het eerste contact via e-mail of telefonisch, of misschien wel via Linkedin.

  1. We maken kennis – dit intakegesprek is geheel vrijblijvend en kosteloos en kan zowel telefonisch, als digitaal als op locatie plaatsvinden (ik heb een voorkeur voor een kennismaking in 4D). Tijdens dit gesprek nemen we de wensen, vragen, behoeftes en verwachtingen door.
  2. Na het gesprek maakt Infoboost een vrijblijvende offerte. In de offerte staat de aanpak, met daarbij een ureninschatting, voorzien van een uurtarief en eventuele andere bijkomende kosten. Op de offerte zijn kleine lettertjes van toepassing, zie iets verderop.
  3. Na goedkeuring van de offerte gaan we samen aan de slag of ik ga voor je aan de slag! Een poosje nadat de opdracht voltooid is, evalueren we hoe het ging en hoe het nu gaat (overigens evalueren we ‘in het klein’ tijdens de opdracht).

Plan direct online

Het is mogelijk om een online agenda meteen een tijdslot te boeken voor die vrijblijvende intake. Dat scheelt een hoop communicatie. Plan nu direct je gesprek!

Geef in je notities aan welke contactvorm jouw voorkeur heeft (telefonisch, digitaal of op een nader te bepalen locatie). Standaard wordt bij de afspraak een link vermeld om het gesprek online te voeren.

De kleine lettertjes

  • Op alle offertes, overeenkomsten en opdrachtbevestigingen van Infoboost Content & Advies zijn Algemene Voorwaarden van toepassing.
  • Infoboost Content & Advies reist graag groen en zal kosten gemaakt in het openbaar vervoer of autodelen exclusief BTW doorberekenen aan de klant.
  • Binnen een straal van 20 kilometer, gemeten vanaf het centrum van Utrecht (Vredenburgplein), brengt Infoboost geen reiskosten in rekening.
  • De tarieven kunnen verschillen per vraag of opdracht; de vanaf-prijs is 65 euro exclusief BTW en exclusief reiskosten.